۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

امام جمعه موقت اردستان مطرح کرد؛

گرانی کالاها در اردستان نسبت به سایر شهرستانهای استان اصفهان

گرانی کالاها در اردستان نسبت به سایر شهرستانهای استان اصفهان

اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: اختلاف قیمت کالاها در اردستان نسبت به سایر شهرهای همجوار را شاهد هستیم و مردم نسبت به گرانی کالاها از مسئولان گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اردستان، اظهار داشت: امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مذهب فقه جعفری و تشیع بوده و در دوران این امام بزرگوار شاگردان بسیاری در مکتب شیعه تربیت شدند و هزاران حدیث در فقه جعفری از این امام به یادگار مانده است.

وی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: خوب است که افراد با عمل و رفتار خود مطابق سیره اهل بیت باعث سربلندی ائمه شوند و در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم عزاداری در شهرستان برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، تصریح کرد: ایران کشوری حادثه‌خیز بوده و سالانه بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله در این کشور رخ می‌دهد که در این راستا همیشه نیروهای هلال احمر از اولین کسانی هستند که به کمک آسیب دیدگان می‌روند.

حجت الاسلام صابری بیان کرد: در هفته بسیج سازندگی قرار داریم که این افراد نیز در دوران کرونا فعالیت‌های خوبی داشته و اکنون نیز در قالب گروه‌های جهادی در بسیاری از نقاط محروم کشور خدمات ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیسم به مناطق مختلف در کشور فلسطین و نوار غزه که در رسانه‌ها نیز بیان شده منجر به شهادت رسیدن بسیاری از افراد و کودکان شده و این رژیم برای بقای خود این اقدامات را انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: حملات رژیم صهیونیستی بیانگر چندین مسئله از جمله خوی گرگ‌صفتی رژیم صهیونیستی بوده و به صراحت رسانه‌های آنها اعلام کردند که برای ابقای خود هر چقدر که بتوانند باز هم افراد را می‌کشند.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیسم از روی درماندگی آنان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پاسخ‌های قاطع جبهه مقاومت در این راستا ادامه‌دار خواهد بود.

وی با اشاره به گرانی مصالح ساختمانی و مشکلات جوانان برای ساخت مسکن، تاکید کرد: رهبر انقلاب در راستای تسهیل امر ازدواج و فرزندآوری تاکید بسیاری می‌کنند و با توجه به اهمیت مسکن برای بحث ازدواج، دولت و مجلس باید سعی داشته باشند که اقداماتشان در راستای تسهیل امر ازدواج و از بین بردن موانع موجود باشد.

امام جمعه موقت اردستان بیان کرد: مقام معظم رهبری عنوان سال را مهار تورم گذاشتند و این افزایش قیمت کالاهای اساسی به‌صورت افسارگسیخته است و باید سعی و تلاش مسئولان بر کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار باشد.

صابری گفت: هنوز در بدنه دولت مسئولان ضعیف و بی‌دغدغه وجود دارند که از رئیس جمهور درخواست داریم این افرادی که نسبت به مسائل بی‌دغدغه هستند را کنار گذاشته و افراد قوی جایگزین شوند.

وی یادآور شد: اختلاف قیمت در شهرستان اردستان نسبت به سایر شهرهای همجوار وجود دارد و چرا باید کالایی که مبدا صادر از یک شهر دیگر است در اردستان نسبت به سایر شهرها تفاوت قیمت وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: مردم نسبت به گرانی کالاها از مسئولان گلایه دارند که این گلایه‌ها نیز به حق است و باید مسئولان به این موضوع توجه بیشتر داشته باشند.

صابری بیان کرد: در طول دو سال دولت سیزدهم، فعالیت‌های خوبی انجام شده و جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی ارتقا پیدا کرد اما امید می‌رود تلاش‌های دولت در راستای سفره مردم را شاهد باشیم.

کد خبر 5778011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha