۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

نماینده مردم ایلام در مجلس:

فاز اول آبرسانی به داجیوند هلیلان ۳۵ درصد پیشرفت دارد

فاز اول آبرسانی به داجیوند هلیلان ۳۵ درصد پیشرفت دارد

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بسطامی ظهر امروز شنبه در بازدید از مجتمع آبرسانی داجیوند اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار به موقع، این پروژه تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید که جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی شرکت آب و فاضلاب استان طی یکسال گذشته برای تأمین آب روستاها و شهرهای استان و مدیریت منابع و مصارف، گفت: از هیچ تلاشی برای حمایت و تأمین اعتبار پروژه‌های آبرسانی به استان فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تمام تلاش مجموعه آبفای استان، ارتقا و بهبود آبرسانی و تأمین آب شرب پایدار برای مردم شریف استان است.

پرویز ناصری با اشاره به اجرای فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان یاد آور شد: در سنوات گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل: حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال بطول بیش از ۱۲ کیلومتر، احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، افزود: برای فاز اول آبرسانی، اعتباری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5779665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha