۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران:

۳ مسافرکش سارق به عنف و ۲ مالخر در شهریار دستگیر شدند

۳ مسافرکش سارق به عنف و ۲ مالخر در شهریار دستگیر شدند

شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری سه سارق به عنف تحت عنوان مسافرکش و دو مالخر با بیش از ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فضل اله سواری پور بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، در نهایت سه سارق حرفه ای را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به صورت جداگانه و ضربتی در شهریار و پرند دستگیر و در بازرسی از محل اختفا متهمان، سه دستگاه موبایل، سه عدد ساعت مچی زنانه و دو جفت پلاک سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به بیش از ۱۵ فقره سرقت به عنف طلاجات و… در شهریار و پرند و تهران بزرگ اقرار کردند.

سواری پور با اشاره به دستگیری ۲ مال خر در این خصوص و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: حتماً از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از همراه داشتن لوازم گران قیمت مانند طلا و جواهرات خودداری کنند.

کد خبر 5779994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha