۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

قیمت مصوب مرغ در مازندران ۷۳ هزار تومان است

قیمت مصوب مرغ در مازندران ۷۳ هزار تومان است

ساری- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران قیمت مصوب عرضه مرغ را ۷۳ هزار تومان ذکر کرد و گفت: در صورت تخلف پرونده تعزیراتی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری شامگاه یکشنبه در جلسه فوق العاده قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: مقرر شد جلسات قرارگاه امنیت غذایی تا رسیدن بازار به تعادل به طور منظم برگزار شود و پشتیبانی امور دام مرغ زنده خریداری کند تا تأمین گوشت مرغ داشته باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: باید قیمت مرغ زنده در کشتارگاه و گوشت مرغ آماده به طبخ را مدیریت کنیم و جدیت زیادی در برخورد با افزایش قیمت داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید همراهی استانی برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ داشته باشیم و به تنهایی نمی‌توان با متخلفان برخورد کرد و نیازمند همراهی و همکاری سایر عوامل و نهادهای قضائی، نظامی و انتظامی هستیم.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: قیمت مرغ نباید از ۷۳ هزار تومان فراتر رود و بیشتر از این قیمت پرونده تعزیرات حکومتی تشکیل خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: مازندران علاوه بر نیاز مصرف مرغ داخل استان، مرغ استان تهران را هم تأمین می‌کند و با توجه به در پیش بودن تعطیلات پایان هفته، تأمین گوشت مرغ در استان بویژه غرب استان را می‌طلبد.

کد خبر 5780084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha