۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۳

معاون آموزش و پرورش البرز مطرح کرد؛

برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی البرز با رویکرد قهرمان پروری

برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی البرز با رویکرد قهرمان پروری

کرج- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی با رویکرد تربیتی و قهرمان پروری برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسلم رئیسی صبح دوشنبه در جلسه با کارشناس مسئولان حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزی با رویکرد تربیتی و قهرمان پروری برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: همه مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان به نام یادواره شهدا و نام شهدای گرانقدر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: فعالیت ورزشی در عرصه آموزشی کشور در بعد تربیتی است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساعت تربیت بدنی و سلامت برای دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: معلمان تربیت بدنی در مدارس همواره برای رشد و ارتقای سلامت دانش آموزان اقدام به تهیه و انتشار پیام‌های آموزشی و تربیتی با محوریت نقش مهم ورزش در سلامتی انسان می‌کنند.

رئیسی یادآور شد: مسابقات و المپیاد ورزشی دانش‌آموزان محلی برای شناخت و کشف استعدادهای ورزشی در مدارس است که باید با دقت و با کیفیت فنی برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در استان را به خوبی مدیریت کنیم زیرا دانش آموزان برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسابقات ظرفیت خوبی است تا دانش‌آموزان مستعد شناسایی، معرفی و جذب تیم‌های ملی شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز افزود: باید تربیت‌بدنی را در حوزه دانش آموزی توسعه دهیم و دولت سیزدهم به حوزه ورزش دانش‌آموزی نگاه حمایتی دارد.

رئیسی اظهار کرد: هرساله شاهد کسب مقام‌های برتر ورزشی در رشته‌های مختلف توسط دانش آموزان هستیم که انتظار می‌رود برای درخشش البرز در مسابقات کشوری از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تاکید کرد: کارشناس مسئولان تربیت بدنی نواحی و مناطق هشت‌گانه آموزش و پرورش استان جهت غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های ورزشی در تابستان ۱۴۰۲ و استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی برنامه‌ریزی جامع در کنار نگاه خاص به مسابقات ورزشی کشور داشته باشند.

کد خبر 5780309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha