۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۳

اسقف کلیسای شرق آشوری شرق آمریکا و شیکاگو:

انقلاب اسلامی توجه مردم را از مادیات به سمت معنویات برد

انقلاب اسلامی توجه مردم را از مادیات به سمت معنویات برد

قم- اسقف کلیسای شرق آشوری شرق آمریکا و شیکاگو گفت: انقلاب اسلامی توجه مردم را از مادیات به معنویات برد و معتقدیم انسان زمانی شخصیت والا پیدا می‌کند که خداوند در زندگی او جاری و ساری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عالیجناب مار پولس بنیامین اسقف کلیسای شرق آشوری شرق آمریکا و شیکاگو شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت‌الله اعرافی اظهار داشت: کلیسای شرق آشوری، تاریخی آمیخته با ایران دارد.

عالیجناب مار پولس بنیامین بیان داشت: احساس قلبی ما آشوریان؛ نسبت به ایران نگاه فرزند به خانه پدری خود است.

وی افزود: در سال‌های دفاع مقدس سربازان عاشوری دوشادوش سایر مسلمین و ادیان دیگر، از این آب و خاک دفاع کردند و ما به آن افتخار می‌کنیم.

اسقف کلیسای شرق آشوری شرق آمریکا و شیکاگو ادامه داد: به عنوان اولین فرمانده یکی از پایگاه‌های نظامی در دوران دفاع مقدس انتخاب شدم و این وظیفه ما بوده است که از کشور دفاع کنیم و الان هم با اینکه در آمریکا هستم تلاش می‌کنیم فرهنگ ایرانی و عاشوری را به فرزندانمان منتقل کنیم و در کلیساها تلاش داریم علاوه بر مسائل دینی، فرهنگ ایرانی را نیز انتقال دهیم.

عالیجناب مار پولس بنیامین گفت: در آمریکا دانش آموزان در طول هفته، ۵ روز در مدرسه هستند و تحت تعلیمات آنان قرار دارند اما با این شرایط تلاش می‌شود تا فرهنگ خودمان را به دانش آموزان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: نگاه مردم شرق اخلاقی و دینی است و به همین خاطر در کشورهای خاورمیانه معنویت بیشتر از اروپا و غرب دیده می‌شود.

اسقف کلیسای شرق آشوری شرق آمریکا و شیکاگو گفت: تلاش می‌کنیم سنت‌ها و آئین‌های دینی خودمان را حفظ کنیم و به این معنویت‌ها می‌بالیم و از سویی معتقدیم بدن ما با آب و خاک ایران سرشته شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توجه مردم را از مادیات به معنویات برد و معتقدیم انسان زمانی شخصیت والا پیدا می‌کنند که خداوند در زندگی او جاری و ساری شود.

کد خبر 5780326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha