۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

مرکز وکلای قوه قضاییه ؛

ارائه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه کتاب تهران

ارائه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه کتاب تهران

کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در طول ۷ روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به بیش از ۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به صورت رایگان، مشاوره حقوقی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از خدمات ارائه شده در غرفه وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، در طول روزهای گذشته در نمایشگاه کتاب، «برپایی میز خدمت و مشاوره حقوقی رایگان به مراجعان» از سوی وکلای حاضر در نمایشگاه بوده است.

وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، ضمن شنیدن موضوعات مطرح شده از سوی مردم، به پرسش‌ها و درخواست‌های مختلف بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب پاسخ داده و در این زمینه، مشاوره‌های حقوقی در موضوعات مختلف از جمله پیگیری حقوقی پرونده، ارائه دادخواست، لایحه دفاع و سایر موضوعات حقوقی و نکات حرفه‌ای مرتبط با پرونده، ارائه شده است.

این بازدیدکنندگان در دیدار حضوری و بازدید از نمایشگاه، خدمات حقوقی مناسبی از وکلا دریافت کرده و با تسلط و آگاهی بهتر نسبت به موضوعات حقوقی موجود در پرونده خود، نمایشگاه کتاب را ترک کردند.

همچنین در طی روزهای باقی مانده از نمایشگاه نیز به صورت همزمان ۲ وکیل در غرفه مرکز وکلا حضور دارند و به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه در زمینه‌های مختلف، مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند. در روزهای آینده نیز پیش بینی شده که تعداد دیگری از درخواست کنندگان، از این نوع خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

کد خبر 5782246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha