۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تولید حدود ۲۰ میلیون جوجه یک روزه در گیلان

تولید حدود ۲۰ میلیون جوجه یک روزه در گیلان

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید حدود ۲۰ میلیون جوجه یک روزه در استان خبر داد و گفت: این تعداد جوجه یک روزه از ابتدای سال تاکنون در گیلان تولید شده است.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان در حوزه دام و طیور اظهار کرد: گیلان یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور است.

وی ادامه داد: گیلان از استان‌های برتر در تولید مرغ است که علاوه بر تأمین نیاز داخل بخشی از نیاز سایر استان‌ها را نیز تأمین می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید حدود ۲۰ میلیون جوجه یک روزه در استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد جوجه یک روزه از ابتدای سال تاکنون در گیلان تولید شده است.

محمدی با بیان اینکه ۲۵ درصد جوجه یک روزه کشور در گیلان تولید می‌شود، گفت: فقط در اردیبهشت ماه ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار جوجه یک روزه در گیلان تولید شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه گیلان در حوزه تولید محصولات گوشتی، افزود: استان گیلان با تولید ۶۰۰ تن مرغ گوشتی قطب تولید طیور در کشور است که بخشی از این تولیدات به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

کد خبر 5782371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیرحسین IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      0 0
      جریمه کردن این سازمان هم مثل جریمه ساخت وساز غیر مجاز کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها است مصیبت وگران خریدن مال مردم است شراکت درسود اضافی میبخشید جریمه اش مال شهرداری ودولت چه سودی به حال مردم دارد ا..‌. وعلم