۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸

فراخوان اهالی قدس برای حضور گسترده در مسجدالاقصی

فراخوان اهالی قدس برای حضور گسترده در مسجدالاقصی

اهالی قدس از همه فلسطینیان دعوت کردند که فردا صبح جهت به شکست کشاندن راهپیمایی صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم از سپیده‌دم در مسجد الاقصی حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، اهالی قدس با انتشار فراخوانی در قالب پویش «سپیده‌دم بزرگ»، دیگر شهروندان فلسطینی را به حضور در مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس اشغالی، جهت به شکست کشاندن راهپیمایی صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم دعوت کردند.

صادر کنندگان این فراخوان اعلام کردند که فلسطینیان باید همزمان با راهپیمایی صهیونیستی پرچم که قرار است به دعوت گروه‌های صهیونیستی موسوم به «معبد سلیمان»، فردا در سالگرد اشغال قدس توسط صهیونیست‌ها برگزار شود، در مسجد الاقصی حضور یابند و از تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی جلوگیری کنند.

فلسطینیان ساکن قدس تصریح کردند که فلسطینیان باید از سپیده‌دم در مسجد الاقصی حضور یابند؛ چرا که ممکن است، نظامیان صهیونیست، صبح فردا، محدودیت‌هایی را در ورودی‌های مسجدالاقصی اعمال کنند.

همچنین جنبش جوانان فلسطینی در قدس اشغالی، پنج‌شنبه و جمعه پیش‌رو را روز پرچم فلسطین اعلام کرد و ساکنان کرانه باختری، اراضی اشغالی و نوار غزه را به برافراشتن پرچم فلسطین در هر نقطه مرزی قابل دسترسی، دعوت کرد.

گفتنی است گروه‌های صهیونیستی درخواست رسمی خود از مقامات صهیونیستی را جهت تعرض به مسجد الاقصی در قالب راهپیمایی صهیونیستی پرچم، مطرح کرده‌اند. این راهپیمایی صهیونیستی، در سالروز اشغال قدس از سوی صهیونیست‌ها، برپا می‌شود. راهپیمایی‌ای که خشم شدید فلسطینیان و گمانه‌زنی درباره پاسخ مقاومت به آن را در پی داشته است.

کد خبر 5782519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha