۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

پرگل‌ترین بازی لیگ از ساپینتو؛

انتقام سنگین استقلال از تراکتور/ «آزادی» قتلگاه رویای پاکو خمز!

انتقام سنگین استقلال از تراکتور/ «آزادی» قتلگاه رویای پاکو خمز!

تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل مقابل تراکتور، انتقام سنگینی از بازی رفت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال در حالی تراکتور را در هم کوبید که در بازی رفت در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود. البته استقلال چند روز بعد از آن دیدار، در جام حذفی برابر استقلال ۲ بر ۱ پیروز شد اما بازی امروز در لیگ در واقع انتقام سنگینی از باخت استقلال در هفته پانزدهم محسوب می‌شود.

استقلال پیش از این با پیروزی ۶ بر ۱ برابر هوادار پرگل‌ترین بازی لیگ این فصل را به نام خودش کرده بود اما این رکورد را در مسابقه امروز برابر تراکتور ارتقا داد و به رویای پایان سه امتیازی لیگ «پاکو خمز» سرمربی تراکتور پایان داد.

به این ترتیب ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال از مجموع سه تقابل با تراکتور و پاکو خمز به دو پیروزی و یک باخت دست یافت.

استقلال در پایان لیگ بیست و دوم با ۶۲ امتیاز بعد از پرسپولیس و سپاهان به رده سوم رسید و تراکتور هم با ۵۲ امتیاز چهارم شد.

کد خبر 5783206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      3 1
      قهرمان واقعی لیگ ، اگر کمیته داوران و سازمان لیگ و فدراسیون و وزارت ورزش می گذاشتند استقلال بود. عدالت؟؟؟؟!!! به قول هواداراشون شرافت مال شما جامهای فلزی مال ما!!!!!!!!!
    • فرهنگ IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      1 0
      تراکتور در بدترین حالت هم اینگونه به استقلال نمی بازید البته این از بی غی تی یه عده از بازیکنان بود که واقعا بی‌طرفی خودشان را ثابت کردند ک در داخل میدان عوض دویدن راه می رفتن و عوض پاس به خودی به استقلال پاس می دادند
    • ع ق QA ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      1 1
      انتقام نبود اتفاق بود و هدف اقای گل کردن قایدی مسئولین به این بازی و بازی هوادار ورود کنند درست است دو بازی اهمیتی نداشت ولی چینش و ادای بازیکنان شرم اور بود
    • عباس US ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      1 0
      جرا لغت بي مسماء قتامته بكار برديد؟؟؟!!!! مكر دشمن هم بودند و سمشير زني مي كردند . دوستانه بوده ويكي باخته جرا مثبت نيستند؟!!!