۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت اعلام کرد؛

تشریح برنامه‌ها و اسامی روزهای دهه کرامت

تشریح برنامه‌ها و اسامی روزهای دهه کرامت

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌های دهه کرامت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تبیین و ترسیم سیاست‌های کلان، بیان شعار محوری و عناوین دهه کرامت و اعلام اهم برنامه‌ها و سرفصل فعالیت‌های ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت امروز توسط شورای هماهنگی تبلیغات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت در این نشست خبری گفت: تقویم ایران مملو از مناسبت‌های مذهبی و ملی است. بر همین اساس باید ایامی را گرامی بداریم و این کار تربیتی مناسبتی هم در کشور و هم در میان شیعیان عالم وجود دارد، بی سابقه است.

خداداده ادامه داد: این گونه برنامه‌ها روند تربیتی است و اگر هر روز هم از امام رضا و حضرت معصومه صحبت کنیم باز هم کم است.

وی درباره نام گذاری ایام دهه کرامت بیان داشت: این نام گذاری ها حسنش این هست که هر سال با توجه به تقارن مناسبت‌های ملی و مذهبی در این موضوع دیده شده است.

خداداده گفت: فردا روز اول دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه و روز بهترین دختر دنیا، دوشنبه اول خرداد روز شادی و نشاط مومنانه گره گشای کریمانه، دوم خرداد روز کرامت اجتماعی در دوستی و رفتار، سوم خرداد روز خیر خواهی و نوع دوستی در راستای مقاومت وایثار، چهارم خرداد روز امام زادگان و بقاع متبرکه آرامش بهش جان‌ها، پنجم خرداد روز آستان احمدی ستاره درخشان و ماندگار تاریخ، ششم خرداد کرامت جامعه در پرتوی زیست عفیفانه، هفتم خرداد روز مساجد امید آفرین پایگاه انتظار و اتحاد، هشتم خرداد روز مهربانی و محبت به رسم اهل بیت، نهم خرداد روز مکتب رضوی عدالت برای همه ظلم برای هیچکس و دهم خرداد روز اخلاق و همدلی در پرتوی سیره امام رضا نامگذاری شده است.

خداداده با بیان اینکه در دهه‌ی کرامت ویژه برنامه‌های خاصی داریم گفت: در اماکن خاصی شخصیت‌هایی برای روز زن در نظر داریم و امروز باید دختران ما بدانند که زنان رو به عفیف بودن می‌شناسیم. انشالله امسال در حرم فاطمه معصومه ویژه برنامه‌های خاصی رو برای روز دختر خواهیم داشت.

کد خبر 5784017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha