۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

دبیرستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره):

رئیس جمهور شامگاه ۱۳ خرداد در حرم امام (ره) سخنرانی می‌کند

رئیس جمهور شامگاه ۱۳ خرداد در حرم امام (ره) سخنرانی می‌کند

تهران- دبیرستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم شب سالگرد امام راحل در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی انصاری ظهر شنبه در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: رئیس جمهور کشورمان شامگاه ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: بنا داریم برای استفاده از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد، نمایشگرهای گوناگونی در چند طرف حرم داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در جلسه با رئیس صدا و سیما قرار شد اطلاع رسانی مناسبی در خصوص ۱۴ خرداد انجام شود.

انصاری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما بحث گمشدگان است به ویژه کسانی که از کاروان‌های خود جدا شده اند گفت: از این رو مسئولان کمیته گمشدگان باید میزبانی خوبی داشته باشند و اگر زائری از کاروان خود جا ماند باید به او کمک کنند و کارت‌های تردد هم مهم است و هیچ خودرویی حتی آمبولانس بدون کارت تردد حق ورود به محوطه نخواهد داشت.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خصوص جلسه با رئیس صدا و سیما و همچنین معاونت سیاسی این سازمان گفت: به طور عادی مراسم روز ۱۴ خرداد توسط رسانه‌های مختلف انعکاس داده می‌شود، ولی استقبال از برنامه ۱۴ خرداد و مراسم‌هایی که در روزهای مختلف برگزار می‌شود باید به سمع و نظر مردم برسد.

انصاری به نقش کمیته بانوان در برگزاری باشکوه این مراسم اشاره و پیشنهاد کرد: یکی از پیشنهادهای ما این است تا برگزاری مراسم یک اجتماع و برنامه خاصی را در حرم در نظر بگیرند و در این زمینه می‌توانند از ظرفیت نخبگان و اساتید زن دانشگاهی استفاده کنند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تمهیدات تأمین آب در این مراسم نیز عنوان داشت: زمان پیک جمعیت نیاز بیشتری به آب دارند و باید شرایطی اندیشیده شود تا با مشکل آب مواجه نباشیم.

انصاری با اشاره به حضور پررنگ میهمانان خارجی گفت: تأکید بر این است تا حضور پررنگ مهمانان خارجی را شاهد باشیم و امیدوارم که مسئولان مربوطه نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 5784445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha