۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶

در ساری؛

جشنواره استعدادیابی « کاتی» به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره استعدادیابی « کاتی» به ایستگاه پایانی رسید

ساری- اولین جشنواره استعدادیابی مازندران در ۱۲ زیرشاخه هنری با عنوان «کاتی» به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلامی دبیر اجرایی جشنواره استعدادیابی کاتی عصر شنبه در حاشیه برگزاری جشنواره با اظهار این فراخوان جشنواره در مهرماه در رشته‌های مختلف صادر شد، افزود: فراخوان این جشنواره به دلیل استقبال یک بار تمدید شد.

وی با عنوان اینکه دو هزار و ۳۵۴ اثر به این جشنواره ارسال شد و متقاضیان در وب سایت اختصاصی جشنواره ثبت نام و آثار با بارگذاری کردند، افزود: در مرحله ابتدایی و مقدماتی هیئت انتخاب ۱۵۲ اثر را برای مرحله نهایی برگزیدند و در پایان ۳۰ نفر به عنوان برگزیدگان رشته‌های مختلف معرفی شدند.

وی با عنوان اینکه در یک یا دو رشته آثار به حد نصاب نرسیده بود و برنده‌ای نداشت، افزود: این جشنواره در حوزه هنرهای نمایشی، موسیقی و سایر رشته‌ها با ۱۲ زیرشاخه برگزار شد و طبق نظر و آرای داوران، دو نفر به عنوان پدیده جشنواره کاتی انتخاب و معرفی می‌شوند.

دبیر جشنواره استعدادیابی مازندران با اظهار اینکه در برنامه اختتامیه با استفاده از برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های موسیقی، تکنوازی، نقالی و... آیتم‌هایی اجرا می‌شود، گفت: این جشنواره با همکاری مؤسسه ماهور پارسی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مشترک برگزار و برخی دستگاه‌هایی نظیر استانداری، فرمانداری، شهرداری نیز در آن نقش داشتند.

وی از همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی برای برگزاری جشنواره تقدیر و خواستار حمایت‌های بیشتر شد و گفت: این جشنواره در قالب اجرای صحنه‌ای (مجری‌گری)، صداپیشگی و دوبله، سرود و تواشیح، تلاوت قرآن کریم، خوشنویسی، هنرهای تجسمی (نقاشی و نگارگری)، نقالی، هنرهای نمایشی و عروسکی، آواز و خوانندگی، نوازندگی و تنظیم موسیقی، تردستی و استندآپ کمدی برگزار شد به مرحله پایانی رسید.

کد خبر 5784628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha