۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

مدیرکل دفتر مرکزی حراست استانداری تهران:

پرسنل حراست برای برگزاری انتخابات در استان تهران آموزش می بینند

پرسنل حراست برای برگزاری انتخابات در استان تهران آموزش می بینند

تهران- مدیرکل دفتر مرکزی حراست استانداری تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات گفت: پرسنل حراست برای برگزاری انتخابات در استان تهران آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هلیلی صبح چهارشنبه در همایش حراست بصیر، انتخاب، حماسه سازی که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد به تشریح مشکلات و نارسایی‌های موجود در دستگاه‌های استان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و تقویت نقش حاکمیت برای نظارت و حل فصل موضوعات را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار داشت: اصلی‌ترین موضوع سال برگزاری انتخابات و نقش معاندین و مخالفین بر تأثیر سو به این جریان می‌باشد، از این‌رو هدف دفتر مرکزی آماده‌سازی تمامی پرسنل حراست با ارائه آموزش‌های مناسب در حیطه وظایف می‌باشد.

هلیلی با اشاره به نقش حراست استانداری در فرآیند انتخابات از زمان ثبت نام داوطلبین تا اعلام نتایج گفت: این نقش‌ها به تفکیک و با جزئیات طرح و توصیه‌های حفاظتی مطرح و خواستار تلاش جدی نیروهای حراست در این امر خطیر شد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست استانداری تهران در موضوع اقتصاد و ضرورت انعکاس نارسایی‌ها در اتحادیه‌ها، شهرک‌های صنعتی، آرد، نان و آب را مهم ارزیابی کرد و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال «مهار تورم و رشد تولید» را هدف گذاری اصلی آسیب رساندن توسط جریان‌های معاند عنوان کرد.

کد خبر 5789059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha