۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی یک ملت هوشیار است

فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی یک ملت هوشیار است

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی یک ملت هوشیار، بیدار و ولایت پذیر بوده که دارای غیرت دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت سه خرداد اظهار کرد: آن چیزی که مؤلفه قدرت نظام ایران اسلامی است، فرهنگ ایثار و شهادت و روح مقاومت و ایستادگی و غیرت دینی است.

وی متذکر شد: وقتی اولین گلوله توپ را صدام به سمت ایران اسلامی شلیک کرد، خبرنگاران تصمیم به مصاحبه داشتند اما وی گفت که سه روز دیگر ما در تهران با هم صحبت خواهیم کرد.

دیلمی بیان کرد: روی نقشه کار ایران تمام بود، همه امکانات و شرایط مهیا بود و در این ۴۴ سال هم بارها این مسأله را مشاهده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته آنها گفتند که انقلاب اسلامی برف زمستان را نخواهد دید، خیلی تغییرات هم در جامعه ایجاد شده و بسیاری از خط‌های سیاسی هم تصور می‌کردند که کار تمام است اما «هرگز، این سنت تغییر نخواهد کرد».

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خرمشهری که محل تلاقی اروند، کرخه است و منطقه بسیار مهمی است، بارها تصرف شده، این منطقه در ۲۰۱۷ توسط عثمان او در سال ۱۲۲۰ توسط انگلیسی‌ها و ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ هم توسط نیروهای بعثی تصرف شد.

دیلمی بیان کرد: بعد از ۱۹ ماه مقاومت بالاخره در سه خرداد سال ۱۳۶۱ فتح خرمشهر رقم خورد، فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی یک ملت هوشیار، بیدار و ولایت پذیر بوده که دارای غیرت دینی است.

کد خبر 5789250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha