۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

سردار آدینه‌وند خبر داد

توقیف خودروی پاترول مسروقه در شمال تهران

توقیف خودروی پاترول مسروقه در شمال تهران

فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط مأموران این یگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان آدینه‌وند فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت، عوامل گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران در منطقه شمال شرق تهران در محدوده خیابان سیری در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پاترول مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد خودروی مذکور سابقه سرقت و دستگیری راننده و سرنشینان خودرو دارد که همین موضوع کافی بود تا مأموران یگان امداد دستور ایست را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: راننده پاترول و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به صورت خطرناکی متواری شدند و در این میان به چند خودرو عبوری نیز آسیب وارد کردند.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت عنوان کرد: عوامل گشت انتظامی پلیس امداد در یک تعقیب و گریز چند کیلومتری با اصل غافلگیری و تمام علائم هشدار دهنده با ایجاد طرح مهار موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را زمین گیر کنند.

این مقام ارشد پلیسی تصریح کرد: خودروی کشف شده به پارکینگ انتقال داده شده و قبض پارکینگ به همراه ۲ سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس شدند.

کد خبر 5794699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      کنترول بیشتری در شهر روستا باید باشه