۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی در شهرکرد افتتاح شد

سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی در شهرکرد افتتاح شد

شهرکرد_رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر پیش از ظهر روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی در شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان در این حوزه نمایشگاهی منحصر به فرد آغاز شد که تا ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ شب ادامه دارد.

وی افزود: تولیدکنندگان گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی و پیمانکاران سازه‌های گلخانه‌ای از ۲۰ استان کشور و همچنین از شهرستان‌های استان، در این نمایشگاه حاضر هستند و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان یکی از استان‌های پیشرو است که نمایشگاه تولیدات گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی را به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند.

برزگر عنوان کرد: عرضه انواع گل‌های زینتی و آپارتمانی، معرفی محصولات گلخانه‌ای به مردم و بهبود فرهنگ استفاده از گل و گیاه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه صنعت گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی از قابلیت‌های بالقوه فراوان در درآمدزایی و ایجاد اشتغال برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای بهره‌گیری از فرصت‌های مثال‌زدنی در صنعت گل و گیاه باید به علم و فناوری روز مجهز شویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: محصولات گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی از اهمیت بسیار زیادی در حوزه صادرات برخوردار است، بنابراین اگر سرمایه‌گذاری درست و حمایت‌های کافی در این عرصه انجام شود، به یقین می‌توان به درآمد خوبی در حوزه گلخانه و گیاهان زینتی دست پیدا کرد.

کد خبر 5798084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha