۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶

مدیر آموزش و پرورش دیلم:

کارگاه‌های توانمندسازی دبیران و آموزگاران دیلم برگزار می‌شود

کارگاه‌های توانمندسازی دبیران و آموزگاران دیلم برگزار می‌شود

بوشهر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: با هدف توانمندسازی و دانش‌افزایی دبیران و آموزگاران شهرستان دیلم، کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی سه شنبه شب در نشست مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان دیلم با حضور مدیر و معاونین آموزشی و پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، با بیان اینکه توانمندسازی دبیران و آموزگاران موجب رشد و توسعه آموزش می‌شود گفت: با هدف توانمندسازی و دانش‌افزایی دبیران و آموزگاران شهرستان، شهریورماه کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در برخی دروس عمومی و همچنین به‌دلیل بازنشستگی تعدادی از همکاران کمبودهایی داریم که با مدیریت بیشتر، هیچ کلاسی در آغاز سال تحصیلی آینده بدون معلم نخواهد بود.

وی ادامه داد: در دروس هنر، کار و فن‌آوری، علوم و ریاضی که از دروس پر اهمیت دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول هستند، در سال تحصیلی آینده به صورت ویژه‌تر دیده خواهند شد.

کارگاه‌های توانمندسازی دبیران و آموزگاران دیلم برگزار می‌شود

معاون آموزشی آموزش و پرورش دیلم در این نشست گفت: امسال سازماندهی نیروها با دقت بیشتری انجام خواهد شد و اولویت سازماندهی استفاده بهینه از تخصص نیروها در کلاس‌های درس است.

عبدالله مرادی افزود: در سازماندهی نیروها علاوه بر تخصص هر دبیر، فعالیت دبیر در کارگاه‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی، فعالیت و همکاری با آموزش و رضایت‌مندی سرگروه‌های آموزشی و معاونت آموزشی نیز مدنظر است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیلم اظهار داشت: معاونین و مربیان پرورشی بیشترین ارتباط را با دانش‌آموزان دارند و در سال تحصیلی آینده باید از ظرفیت واحد پرورشی بیشتر استفاده کنیم.

عقیل شیخی افزود: طرح دانش‌آموز تراز اسلامی، طرحی خاص و ابتکاری استان بوشهر است که در آینده نزدیک می‌تواند آینده این استان را از نظر داشتن نیروهای متعهد تضمین کند.

کد خبر 5798767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha