موضع گیری جدید جعجع درباره انتخاب رئیس جمهور لبنان

موضع گیری جدید جعجع درباره انتخاب رئیس جمهور لبنان

رئیس حزب القوات اللبنانیه به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخبار، سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی از توافق بر سر نامزدی جهاد ازعور برای ریاست جمهوری لبنان خبر داد..

وی در عین حال با اشاره به اینکه مذاکرات در مورد راهبردهای پس از این توافق ادامه دارد، تاکید کرد: ازعور یک نامزد بی طرف است و نامزد ما نیست بلکه من باب مسئولیت با او موافقت کردم.

رئیس حزب نیروهای لبنانی اعلام کرد: زمزمه هایی مطرح شد مبنی بر اینکه ازعور، نامزد حزب القوات اللبنانیه است اما او نامزد ما نیست.نامزد ما میشل معوض بوده است. در مذاکرات با جریان میهنی آزاد، دو نام جوزف عون و صلاح حنین را هم مطرح کردیم. ما از روی مسئولیت و پس از رکود در پرونده ریاست جمهوری با نام ازعور موافقت کردیم او نامزد بی طرف است.

وی در پاسخ به اینکه چرا حزب سوسیالیست ترقیخواه به رهبری ولید جنبلاط امروز قصد دارد رای سفید به صندوق بیندازد در حالی که جهاد ازعور نامزد سابق مورد نظر این حزب بوده و نامزد چالشی در مقابل حزب الله محسوب می شود، بیان کرد: درباره رای سفید حزب سوسیالیست چیزی نمی دانم. شاید اینطور باشد ولی من فکر می کنم چون جنبلاط اولین کسی بوده که نام ازعور را به عنوان نامزد توافقی مطرح کرد، منطقی است که به او هم رای می دهد. ازعور نامزدی برای چالش و رویارویی با حزب الله نیست.

کد خبر 5799403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha