۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان:

نگاه تعاملی بین مردم وحافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود

نگاه تعاملی بین مردم وحافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود

رشت- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از آماده باش کامل این یگان درمقابل بروز حریق درجنگل‌ها خبر داد و گفت:نگاه تعاملی بین مردم و حافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود.

محمد قربانی لرد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی و انفال جزو وظایف عمومی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قرارگیری در فصل گرم سال و احتمال بروز آتش سوزی‌ها در مراتع و جنگل‌ها، افزود: جنگل‌ها و مراتع گیلان در معرض حریق‌های ناخواسته قرار دارند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از آماده باش کامل این یگان در مقابل بروز حریق در جنگل‌ها و و مراتع خبر داد و اضافه کرد: نگاه تعاملی بین مردم و حافظان منابع طبیعی منجر به حفظ و حراست از انفال می‌شود.

قربانی لرد با اشاره به نقش حمایتی مردم در راستای حفاظت جنگل‌ها و مراتع، بیان کرد: مردم مؤثرترین حافظان جنگل‌ها و منابع طبیعی هستند و انتظار می‌رود همانند گذشته دست ما را در حفظ و صیانت از انفال بگیرند.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان و حضور مسافران و گردشگران در این استان، افزود: مسافران و مجاوران پس از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع، قبل از ترک محل مورد نظر از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 5800208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha