۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

معاون استاندار گلستان:

دولت سیزدهم به دنبال مشارکت بیشتر مردم در اداره کشور است

دولت سیزدهم به دنبال مشارکت بیشتر مردم در اداره کشور است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دولت سیزدهم به دنبال مردمی کردن و افزایش خدمات است و هدف آن هم افزایش مشارکت شهروندان در اداره کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر، صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان، اظهار کرد: مردمی بودن پس از داشتن قابلیت مدیریت، از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم برای واگذاری مسؤولیت به افراد به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان این شیوه حاکمیت را نشأت گرفته از فرهنگ دوران دفاع مقدس دانست و گفت: هدف اصلی از رویکرد مردم‌محوری مدیران، ارائه خدمت بیشتر به مردم و افزایش مشارکت شهروندان در اداره کشور است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم رویکرد مردمی بودن و مردم‌محوری را برای موفقیت در اهداف نظام و دولت سیزدهم در ارائه خدمات پررنگ‌تر کنیم.

وی فتح خرمشهر را نماد موفقیت ایران در مقابل دشمنان دانست و گفت: همه باید خود را برای خرمشهرهای دیگر و موانعی که ایران با آن روبه‌رو می‌شود آماده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به انتخابات اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای جلب مشارکت بیشتر مردم در پای صندوق رأی استفاده کنیم.

کد خبر 5801266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha