۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف زمین‌خواری میلیاردی در ساری

 کشف زمین‌خواری میلیاردی در ساری

ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی، مأموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۳۶۱ متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار میرزایی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌های مأموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5803358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha