۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۰

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خبر داد؛

خریداری ۳۴۰۰ تن گندم از کشاورزان استان مرکزی

خریداری ۳۴۰۰ تن گندم از کشاورزان استان مرکزی

اراک - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: سه هزار و ۴۰۰ تن گندم از ابتدای فصل خرید این محصول تاکنون در استان خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا ملکی با اشاره به خریداری سه هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان استان مرکزی اظهار داشت: این میزان محصول در قالب ۳۶۳ محموله از ۱۶۰ نفر از کشاورزان این شهرستان در مرکز خرید شهید راستگویان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با یادآوری آغاز خرید تضمینی گندم از شهرستان‌های گرمسیر از جمله ساوه، افزود: بخشی از مطالبات کشاورزان که نسبت به تحویل گندم خود اقدام کرده‌اند تا هفتم خرداد ماه پرداخت شده و بقیه مطالبات این قشر نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت: ۳۰ مرکز خرید برای تسهیل در روند خرید تضمینی گندم در شهرستان‌های استان مرکزی پیش بینی شده است.

ملکی خاطر نشان کرد: سه میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت تضمینی از گندم کاران سطح کشور خریداری شده که خرید این محصول نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

کد خبر 5805892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha