۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۰۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خبر داد؛

تخصیص بیش از ۸۸ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به کردستان

تخصیص بیش از ۸۸ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به کردستان

سنندج- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: بیش از ۸۸ درصد از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به این استان تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان ازهاری شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان در سنندج اظهار کرد: اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان چهار هزار و ۹۶ میلیارد تومان بوده است که تاکنون بیش از ۸۸ درصد از این میزان اعتبارات تخصیص یافته است.

وی افزود: در سال گذشته هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب برای استان کردستان بود که ۷۲.۲ درصد این اعتبارات تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: سهم تخصیص اعتبار استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۷.۳ درصد آن اسناد خزانه و معادل ۳۳.۷ درصد آن نقد بود که این میزان در سال گذشته به ۲۲.۷۵ درصد اسناد خزانه و ۷۷.۲۵ درصد نقد رسید که این مهم تحولی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها است.

ازهاری افزود: ۱۲ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سال گذشته با ۲۴ دستور کار و ۱۱۰ مصوبه در ارتباط با موضوعات مهم و کلیدی استان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه قرار بود در استان جذب شود که خروجی آن ۱۴۰ میلیارد تومان شد.

کد خبر 5806783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha