۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

ارتباط با نسل جوان بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

ارتباط با نسل جوان بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

اهواز- استاندار خوزستان با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه کشور گفت: برای مقابله با این امر مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست جهاد تبیین دانش آموزی استان خوزستان بیان کرد: غربی‌ها دارند برای ترویج فرهنگ مهاجم غربی علیه افکار جوانان ما و نسل‌های جدید برنامه ریزی می‌کنند؛ بنابراین در مقابل توطئه اندلسی سازی باید دژها و سدهای محکمی به وجود بیاید و برای این امر مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

استاندار خوزستان افزود: مقابله با این تهاجم فرهنگی نیاز به محتوا و پیام‌های اثرگذاری دارد که محتوا و پیام‌های خوبی داریم در عین حال پیام رسانی نیاز به تقویت دارند.

وی ادامه داد: آنچه باید در دوره تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد باید تربیت و آموزش با محتواهای عالی و جذاب است؛ بنابراین ما باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره‌ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آنها آینده سازان انقلاب هستند.

استاندار خوزستان گفت: اقدامات ما برای تابستان باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان احساس مسئولیت کنند و تقسیم کارها بر عهده خودشان باشد. تشکل‌های دانش آموزی با عنوان تشکل خود در برنامه‌ها سهیم شده که احساس مسئولیت در آنها مضاعف شود.

کد خبر 5807238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha