۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه:

خبرگزاری مهر از رسانه‌های پرمخاطب کشور است

خبرگزاری مهر از رسانه‌های پرمخاطب کشور است

کرمانشاه- رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه با اشاره به اینکه راه آهن کرمانشاه-خسروی از مصوبات سفر رهبری است، گفت: ۱۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه راه آهن کرمانشاه نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ظهر سه شنبه در دفتر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه حضور یافت و با مدیر و خبرنگاران این مجموعه خبری در زمینه‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

نوروزی در دیدار با مجموعه خبری خبرگزاری مهر استان کرمانشاه با بیان اینکه رسالت اصحاب رسانه اطلاع رسانی درست و به موقع در جامعه است، اظهار کرد: خبرگزاری مهر از خبرگزاری‌های پرمخاطب کشور است و اخبار به روز و مؤثری را تهیه و به انتشار می‌رساند.

وی با اشاره به حضور در استان کرمانشاه و جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید تمام مسائل و موضوعات توسعه‌ای را راهبری و رصد کند و طی این مدت همواره سعی کرده ایم ارتباط با اصحاب رسانه را مد نظر داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، تصریح کرد: بخش عمده مصوبات این سفر که تعهد سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ بوده است اجرایی و تأثیر فراوانی بر توسعه استان گذاشته است.

وی افزود: با وجود محقق شدن بخش زیادی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اما تعدادی از آنها جامانده و هنوز به نتیجه نرسیده که در آخرین بررسی‌ها در خردادماه طی بازدیدی که مسئولان پیگیری پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان داشته اند پروژه‌های نیمه تمام بررسی شدند.

خبرگزاری مهر از رسانه‌های پرمخاطب کشور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با تاکید بر مهمترین پروژه‌های نیمه تمام سفر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ساماندهی آبشوران، موزه دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب، راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های درمانی و بیمارستانی، مجتمع‌های فرهنگی، راه آهن کرمانشاه به خسروی، سالن ورزشی ۶ هزار نفره از جمله این پروژه‌ها بود.

نوروزی با بیان اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی از مهمترین طرح‌های مورد تاکید است، ادامه داد: به‌منظور تحقق و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از سفر مقام معظم رهبری مقرر شد که اعتباراتی از طریق دفتر معظم له به استان ابلاغ شود و با کمک اعتبارات استانی این پروژه‌ها به انجام برسند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تکمیل و راه اندازی راه آهن کرمانشاه به خسروی به عنوان مهمترین طرح سفر مقام معظم رهبری از بودجه کشوری به آن اختصاص خواهد یافت که مجموعاً یازده هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ۲۶۳ کیلومتر راه‌آهن نیازمندیم که استان در تلاش است از محل تهاتر نفت برای این پروژه تأمین اعتبار صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با تاکید بر تلاش برای اخذ اعتبارات مورد نیاز راه آهن کرمانشاه به خسروی، گفت: در صورت نهایی شدن این اعتبارات سرعت خوبی برای تکمیل آن پیش بینی می‌شود

کد خبر 5809412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha