۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد؛

بهره برداری از ۲۸ پروژه کشاورزی در استان زنجان

بهره برداری از ۲۸  پروژه کشاورزی در استان زنجان

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح۲۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این استان خبر داد.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، از افتتاح ۲۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۱۲۸۳ نفر را به دنبال دارد.

وی افزود: ۱۹ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است که ۲ پروژه احداث و بازسازی استخر ذخیره آب به ظرفیت ۱۹۳ هزار متر مکعب، ۳ پروژه لوله گذاری به طول ۲۹ هزار و ۵۰۷ متر، ۳ پروژه کانال انتقال آب به ظرفیت ۱۹۵۰ هزار متر مکعب، ۳ پروژه کانال عمومی انتقال آب به طول ۳۰۵۰ متر و ۸ پروژه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به مساحت ۲۶۸ هکتار را شامل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای پروژه‌های آب و خاک را بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۲ پروژه احداث گلخانه مساحت بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع، با اعتباری حدود ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی هفته جهاد کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

حسنی افزود: همزمان ۷ پروژه امور دام، یک پروژه پرورش گاو شیری ۵۰ راسی، یک پروژه گوساله پرواری ۱۰۰ راسی، یک پروژه پرورش بوقلمون ۲۰۰۰ قطعه، یک پروژه پرورش مرغ گوشتی ۲۸۰۰۰ قطعه ،۲ پروژه پرورش گوسفند داشتی ۱۱۰۰ راسی و یک پروژه جوجه کشی بوقلمون ۲۵۰ هزار قطعه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 5809872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha