۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد؛

صدور دستور قضایی برای پرونده شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر

صدور دستور قضایی برای پرونده شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر

اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی از صدور دستور قضایی برای پرونده شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرندیه توسط قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در پی شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه گفت: سرگرد شهید رسول مهدوی پور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی در تاریخ نهم خرداد ماه امسال در حین اجرای مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی شوتی به شدت مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل می‌شود که شب گذشته پس از چند روز که در حالت کما به سر می‌برد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: حفظ اقتدار نیروهای انتظامی در تمام سطوح و تعقیب، شناسایی و برخورد قانونی مناسب با عامل یا عاملین به شهادت رساندن آنان از اولویت‌های دستگاه قضائی است که در این فقره نیز با صدور دستورات قضائی لازم، پرونده تا حصول نتیجه با جدیت و سرعت لازم پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5810555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      5 10
      قاچاقچیان مواد مخدر را با وسیله نقلیه شان باید پودر کرد و از آنان چیزی نباید باقی بماند و خاکستر آنان را به چاه فاضلاب ریخت .
    • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      2 2
      مماشات زیادی نتیجش میشه این.
    • هادی IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      1 0
      خدا بیامرزتشون...مرد شریف و مردمی و پاکی بود....واقعا قلب همه مردم زرندیه به درد اومد....امیدوارم دیگه نیروی انتظامی مماشات با این قاچاقچیان رو کنار بگذاره و جدی منهدمشون کنه
    • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      3 4
      بایدشخص مقصر که باعث شهید شدن مامورنیروی انتظامی شده به اشد مجازات تنبیه شود زیرا ایشان قصداجرای قوانین راداشته است !
    • محمد IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      سلام یعنی اگر دستور قضایی صادر نمی کردید ،نباید موضوع قتل پی گیری میشد؟!، اصولا در این صدور دستور قضایی چه کار خارق العاده ای نهفته است که باید در قالب خبر به مردم اعلام شود آیا این موضوع از بدیهیات روند رسیدگی نیست؟! که حتماً باید در قالب خبری مهم اعلام شود؟!
    • مصطفی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      7 2
      اولا خدا رحمتش کنه دوما شما از کجا میدونی دنبال پول نبوده
      • اشنا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
        1 0
        تو از کجا میدونی دنبال پول بوده ایشالله از خدا می‌خوام برا عزیز ترین فرد زندگیت اتفاقی بدتر بیوفته تا بفهمی برا کسی که جلوی قاچاقچی وایمیسته و شهید میشه انگ نزنی . روحت شاد شهید عزیز چشم دشمنانتان کور
      • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
        0 0
        خیلی بی انصافی بخرج نده چگونه دنبال پول بوده که می تونست چشم ببنده وپیگیری نکنه و حقوقش را کامل بگیره متاسفم برای شما که همه چیزت را داری با پول مقایسه می کنی بی غیرتی یعنی این اا