۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا ۲ ماه آینده تکمیل می شود

پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا ۲ ماه آینده تکمیل می شود

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا ۲ ماه آینده تکمیل می شود.

فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طول این پروژه ۲ هزار و۳۰۰ متر است که یک هزار و ۲۰۰ متر آن آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته و عملیات تکمیلی ۵۰۰ متر باقیمانده کمتر از دو ماه آینده انجام شده و این قطعه ۲ هزار و ۳۰۰ متری به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در ادامه این مسیر چهار خطه کردن مسیر تا سه راهی ماهوته به طول حدود ۸ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و تا یک ماه آینده فراخوان مناقصه این هشت کیلومتر منتشر و عملیات اجرایی آن به پیمانکار سپرده خواهد شد.

دوستی بیان کرد: با تأمین اعتبار لازم، عملیات راهسازی پروژه چهار خطه کردن دره شهر - پل گاومیشان در قطعات مختلف شتاب می‌گیرد.

وی گفت: طول کل این طرح با احتساب ۱۸۰۰ متر از مسیر تونل کبیرکوه در مجموع ۱۹ کیلومتر است که تا کنون بیش از ۳ کیلومتر آن تکمیل و آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار دارد و عملیات باقیمانده مسیر در حال اجرا است.

وی پیشرفت کل پروژه را در مجموع ۲۸ درصد عنوان کرد و افزود: از دلایل کند بودن روند اجرای این طرح می‌توان به کمبود اعتبار، وجود معارضین محلی و قرار گرفتن لوله گاز و سایر تاسیسات اشاره نمود که این مسائل با پی گیری های مکرر در حال رفع شدن بوده و انتظار می‌رود روند اجرای آن شتاب گیرد.

کد خبر 5813950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha