شهادت یک فلسطینی دیگربر اثر شدت جراحات وارده درجریان حمله به جنین

شهادت یک فلسطینی دیگربر اثر شدت جراحات وارده درجریان حمله به جنین

منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع پزشکی در فلسطین اعلام کردند که یک فلسطینی به دلیل شدت جراحات وارده در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین طی روز گذشته، به شهادت رسید.

بر اساس گزارش رسانه‌های عربی، تاکنون در جریان حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه دست کم شش فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۹۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

شب گذشته نیز منابع محلی از درگیری شدید فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک حوسان در غرب بیت الحم خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که در ابتدای این درگیری دو فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها به شدت وخیم بود، اما ساعاتی بعد وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که زکریا محمد زکریا جوان ۲۰ ساله فلسطینی که در درگیری‌ها در شهرک حوسان در غرب بیت الحم به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

این درگیری‌ها در غرب بیت الحم کمتر از یک روز پس از درگیری‌های سنگین در جنین رخ داد. نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری با عملیات مبارزان مقاومت غافلگیر شده و برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم (قریب به ۲۰ سال پیش) مجبور به استفاده از بالگرد تهاجمی شدند. در این عملیات که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین رخ داد، خودروی زرهی حامل نظامیان صهیونیست هدف بمب‌های کنار جاده‌ای مقاومت قرار گرفت و طی آن دستکم ۷ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

کد خبر 5814968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha