۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

حج تمتع ۱۴۰۲ ؛

فعالیت حمل و نقل درون شهری در مکه متوقف می شود

فعالیت حمل و نقل درون شهری در مکه متوقف می شود

فعالیت حمل و نقل درون شهری در مکه از روز جمعه (۲ تیر) در مکه مکرمه متوقف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی نصراللهی مسئول حمل و نقل شهری ستاد مکه مکرمه دراین باره گفت: حمل و نقل درون شهری در مکه از پنجم تا پانزدهم ذی الحجه (به تاریخ عربستان) متوقف می شود.

بگفته نصراللهی اتوبوس های حمل و نقل درون شهری تا ساعت ۷ صبح روز جمعه در مسیرهای تعیین شده انتقال زائران به مسجدالحرام را انجام خواهند داد و بین ساعت ۷ تا ۹ صبح فعالیت اتوبوس ها یک طرفه می شود و فقط خروج اتوبوس ها به سمت هتل های محل اسکان زائران انجام خواهد شد.

نصراللهی از زائران خواست که برنامه عزیمت خود از هتل ها به مسجدالحرام را تنظیم کنند و افزود: بدلیل برگزاری نمازجمعه از ساعت ۹ صبح فعالیت اتوبوس ها متوقف خواهد شد لذا زائرانی که تا ساعت ۷ صبح به مسجدالحرام مشرف شده اند تا قبل از ساعت ۹ صبح برای بازگشت به هتل ها به ایستگاههای مرکزی اطراف مسجدالحرام مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند که دراین ایام حمل و نقل درون شهری در مکه اجازه فعالیت ندارد .

با توجه به اینکه هر روز بر تعداد زائران کشورهای مختلف در مکه افزوده می شود ، ترافیک این روزها در سطح شهر مکه افزایش یافته وازدحام حجاج در مسجد الحرام و اطراف آن بویژه در ساعات برگزاری نمازهای صبح، مغرب و عشا کاملا محسوس است.

رئیس سازمان حج و زیارت به همراه مدیر عملیات حج تمتع و رئیس ستاد مکه در بازدید از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه با حضور میدانی در ایستگاههای باب علی، جمرات، کدی، اجیاد و غزه در جریان نحوه ارائه خدمات به زائران قرار گرفتند و بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته به حجاج تاکید کردند.

کد خبر 5815341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha