۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

متلاشی شدن ۲۶ باند سازمان یافته در سیستان و بلوچستان

متلاشی شدن ۲۶ باند سازمان یافته در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن ۲۶ باند سازمان یافته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای اجرای سومین مرحله از طرح رعد در سیستان و بلوچستان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در اجرای سومین مرحله از طرح رعد استان، در حوزه‌های مختلف همکاران ما اعم از پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها طی عملیات‌های گسترده و منسجمی در اقصی نقاط استان اجرا کردند.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این مرحله، در مجموع تعداد ۶۹۰ نفر دستگیر شدند که در بین آنها، ۲۶ باند سازمان یافته متلاشی شدند.

وی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته نیز بیش از ۱۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی و بیش از دو هزار و ۱۰۰ تیر جنگی در سطح استان کشف و ضبط شده و در این رابطه، ۶۴ نفر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در راستای برخورد با سوداگران مرگ نیز دو تن مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده و ۱۷ نفر از قاچاقچیان کلان نیز دستگیر شدند.

جلیلیان تشریح کرد: ۶۱ خرده فروش مواد مخدر نیز در قالب این طرح دستگیر شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت و در یک عملیات هماهنگ و منسجم با سایر استان‌ها باند سارقین خودروها در اقصی نقاط کشور شناسایی و در استان تعداد ۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند که در تحقیقات و پی جویی ها و اقدامات تخصصی صورت گرفته، ۴۰ دستگاه انواع خودرو مسروقه از آنان کشف و ضبط شده است.

این مقام ارشد انتظامی، افزود: در حوزه پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، تعداد ۳۴۰ دستگاه خودروهایی که حرکات نمایشی مارپیچ و مخاطره آمیز در این مدت داشتند توقیف شدند.

دستگیری عامل شهادت شهید «الله‌دادی»

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت استوار دوم «محمد امین اله دادی» از کارکنان یگان تکاوری زهکلوت رودبار جنوب کرمان در شهرستان ایرانشهر نیز خبر داد که در سال ۱۳۹۸ و شب عید فطر، در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

وی گفت: طرح‌های ضربتی فوریتی و عملیاتی پلیس را تا ریشه کن کردن جرایم و برقراری امنیت پایدار ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5816053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      سلام روح همه شهدای امنیت شاد مردم از نیروی انتظامی حمایت همه جانبه میکنند