۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

رویداد و نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار»در قزوین برگزار می‌شود

رویداد و نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار»در قزوین برگزار می‌شود

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از برگزاری رویداد و نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار» در قزوین خبر داد.

محمدحسین فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید در موضوع ایجابی در حوزه پوشش چهار ویژگی زیبا و آراسته بودن، عفیف بودن، خوش قیمت بودن و خوش کیفیت بودن لباس مد نظر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان به موضوع پوشش صرفاً نگاه سلبی داشت، افزود: اگر لباس خوب با چهار ویژگی گفته شده در اختیار بانوان قرار بگیرد بدون شک مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دولت موظف است با فعالیت‌های ایجابی لباس آراسته، خوش قیمت، با کیفیت و دارای ویژگی عفیفانه را در دسترس بانوان قرار دهد اما متأسفانه تاکنون در استان ما دسترسی به لباس‌هایی با این ویژگی‌ها چندان آسان و مطلوب نیست.

وی تاکید کرد: در راستای ارائه مدل‌های مناسب در این حوزه رویدادی با عنوان نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار» به مدت سه روز در قزوین برگزار خواهد شد.

فائزی اضافه کرد: در این رویداد ۶۱ برند مد و لباس از سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، کرج، همدان، مازندران و گلستان و همچنین قزوین حضور دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه یک اقدام کوتاه مدت در حوزه پوشش است، ادامه داد: در حوزه اقدامات میان مدت نیز به دنبال تأسیس یک مرکز پوشاک دائمی با کمک بخش خصوصی هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه بلند مدت نیز ۲ شهرک صنفی پوشاک با همراهی استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی در استان قزوین راه اندازی خواهد شد تا بتوانیم با حضور برندهای معروف کشور در این شهرک‌ها پوشاک با کیفیت و مناسب تولید شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه در سرای سعدالسلطنه افتتاح خواهد شد شد و و علاقه مندان می‌توانند در روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 5816071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha