۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

برنامه‌های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

برنامه‌های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: دهه ولایت و امامت در استان بوشهر باشکوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح چهارشنبه در نشست برنامه ریزی دهه امامت و ولایت اظهار داشت: دهه ولایت و امامت که بر گرفته از تقارن دو عید بزرگ قربان و غدیر خم است، بی‌گمان فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد معرفتی این دو رخداد بزرگ تاریخ اسلام و جایگاه ولایت در حاکمیت نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: معرفی شخصیت امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) بهترین و کامل‌ترین نمونه و الگوی مطلوب حاکمیت و حکمرانی اسلامی و چراغ راه هدایت در عصر افول و بن بست حکمرانی‌های غیر الهی و مدل‌های پوسیده غربی است.

وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با درک اهمیت و جایگاه این دو عید بزرگ اسلامی که معارف بلند آن نقش تعیین کننده در هدایت جهان اسلام بلکه جهان انسانیت دارد در صدد است با زمینه‌سازی و تشریک مساعی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در اقشار مردم و نهادها شاهد برپایی هر چه با شکوه‌تر جشن‌های مردمی در سراسر استان باشیم.

این جلسه با حضور تیمور یزدان شناس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر و حسین کارگر دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر برگزار و نظرات و پیشنهادات در خصوص اجرای برنامه و جشن‌ها در سراسر استان بوشهر مطرح شد.

کد خبر 5816144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha