۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شبکه سازی جهاد تبیین رویکرد جدی سازمان تبلیغات اسلامی است

شبکه سازی جهاد تبیین رویکرد جدی سازمان تبلیغات اسلامی است

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شبکه سازی جهاد تبیین رویکرد جدی ما در سازمان تبلیغات است که در کنار دیگر شبکه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات فعال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار کرد: رویکرد و اولویت سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری تمرکز بر روی موضوع جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه تغییر رویکردی در کلیات سازمان اتفاق افتاده و امروز محور کار، جهاد تبیین است، افزود: همه شبکه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اعم از شبکه امامت، فعالان قرآنی، فعالان فرهنگی و مداحان و دیگر شبکه‌های همراه این سازمان رویکرد جهاد تبیین خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: آنچه به عنوان جهت گیری مأموریتی عنوان شد به معنای تعطیلی دیگر مأموریت‌های این سازمان است بلکه معتقدیم اگر رسالاتی که از قبل داشتیم و جهت گیری ها و سوگیری‌ها را اصلاح کنیم جهاد تبیین محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: شبکه سازی جهاد تبیین رویکرد جدی ما در سازمان تبلیغات است که در کنار دیگر شبکه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات فعال شده است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: توانمند سازی شبکه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات با هدف گفتمان سازی در حوزه شعارها و گفتمان‌های اصلی امامین انقلاب یکی دیگر از اقداماتی است که در حال انجام است.

وی اضافه کرد: آنچه ذیل موضوع جهاد تبیین برای ما اولویت دارد ایمان و امیدآفرینی است که برای آن برنامه جدی داریم و این دو محور را محور اصلی گفتمان سازی خود قرار داده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه در سه حوزه باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: توجه به حوزه بانوان، توجه ویژه به حوزه نوجوانان و توجه به حوزه رسانه از دیگر اولویت‌های امسال است.

وی بیان کرد: راهبر و فرمانده اصلی جهاد تبیین در استان را نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه می‌دانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: شبکه امامت و ائمه جماعت باید به نماز جمعه وصل شود و باید در این مسیر با قدرت بیشتری حرکت کنیم.

کد خبر 5816744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha