۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع ۲۰ حادثه رانندگی در استان سمنان/۴ نفر جان باختند

وقوع ۲۰ حادثه رانندگی در استان سمنان/۴ نفر جان باختند

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۲۰ مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی لازم را انجام داده است، ابراز داشت: این حوادث چهار کشته و پنجاه مصدوم بر جای گذاشته است.

وی ضمن بیان اینکه سه مورد از این حوادث تصادفات زنجیره‌ای بوده است، افزود: تصادف زنجیره‌ای دو پراید و یک پراید وانت کیلومتر ۱۸ محور شهمیرزاد به چاشم سه مصدوم، تصادف زنجیره‌ای شش خودرو محور شهمیرزاد به فولاد محله سه مصدوم و تصادف زنجیره‌ای تویوتا، تریلی و سمند کیلومتر ۱۴۸ محور سبزوار- میامی دو مصدوم بر جای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه چهار نفر در سوانح جاده‌ای جان خود را از دست دادند، ابراز داشت: تصادف کامیون با موتور سیکلت در کیلومتر ۲۰ محور ایوانکی به شریف آباد یک کشته و دو مصدوم و تصادف پژو پارس با تریلی در کیلومتر ۲۸ محور سرخه-آرادان سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشته است.

باغبان ضمن بیان اینکه ۱۱ مورد از حوادث رانندگی یک هفته گذشته از نوع واژگونی خودرو بوده است، ابراز داشت: اکثر این حوادث در محور سمنان_دامغان به وقوع پیوسته است که از نظر تعداد مصدوم واژگونی پراید کیلومتر ۹۰ معلمان_جندق با پنج مجروح بیشترین میزان جراحات رانندگی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه سه مورد از حوادث رانندگی انحراف خودرو از جاده بوده است، افزود: مجموع این حوادث نیز هشت مجروح در پی داشته است.

کد خبر 5824267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha