۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

مدیر زندان رجایی‌شهر خبر داد؛

اشتغال‌آفرینی برای ۴۴۹ مددجوی زندان رجایی‌شهر

اشتغال‌آفرینی برای ۴۴۹ مددجوی زندان رجایی‌شهر

کرج- مدیر زندان رجایی‌شهر با اشاره به فعالیت کارگاه‌های مختلف اشتغال نشسته در این زندان گفت: اکنون زمینه اشتغال برای ۴۴۹ مددجو فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، الله‌کرم عزیزی با اشاره به فعالیت کارگاه‌های مختلف اشتغال نشسته در زندان رجایی‌شهر اظهار کرد: اکنون زمینه اشتغال برای ۴۴۹ مددجو فراهم شده است.

وی بیان کرد: این مددجویان در رشته‌های صنایع دستی قلاب‌بافی، منجوق‌دوزی، توربافی، عروسک‌دوزی، تسبیح‌سازی و امثال آن فعالیت می‌کنند.

مدیر زندان رجایی‌شهر تصریح کرد: توانمندسازی برای تغییر شخصیت، کاهش آسیب و اصلاح رفتارهای پرخطر زندانیان با هدف عدم بازگشت دوباره به زندان به واسطه فراگیری حرفه زمینه اشتغال برای مددجویان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات و شرایط لازم جهت اشتغال نشسته مددجویان موجب شده تا این افراد بنا به استعداد و ذوق هنری خود با فعالیت در رشته مورد علاقه درآمد کسب نمایند.

عزیزی با بیان اینکه در زندانبانی اسلامی به مقوله اشتغال زندانیان توجه خاصی شده است، گفت: این گام مثبت در اصلاح و تربیت زندانیان مؤثر بوده و باعث کاهش آسیب رفتارهای پرخطر می‌شود.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌ گرفته مقرر شد مددجویان دارای مهارت با ورود به زندان از طریق آموزش فرد به فرد زمینه اشتغال نشسته را فراهم کنند.

مدیر زندان رجایی‌شهر متذکر شد: مددجویان با اشتغال نشسته از طریق فروش محصولات خود درآمد کسب می‌کنند.

کد خبر 5824369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha