۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

سرهنگ جوانبخت خبر داد

تخلف در خط ویژه سبب فوت راکب موتورسوار شد

تخلف در خط ویژه سبب فوت راکب موتورسوار شد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: حرکت خلاف جهت و ورود موتورسیکلت سه چرخ به داخل خط ویژه و برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر در همین مسیر باعث فوت موتورسوار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: وقوع یک فقره تصادف فوتی بین دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر شرق به غرب شوش بعد از رجایی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی عنوان کرد: گزارش اولیه حکایت از این داشت، راکب غیرمجاز یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ که به صورت خلاف جهت و در مسیر خط ویژه این مسیر در حال تردد بوده با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در مسیر مقابل تردد داشته برخورد می‌کند.

وی افزود: از موتور سه چرخ یک زائده فلزی بیرون زده بوده که با گردن راکب موتورسیکلت هوندا برخورد و گردن وی را با چنان شدت می‌برد که متأسفانه باعث فوت وی در محل حادثه می‌شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۲ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی به راکبان موتورسیکلت توصیه داشت: به هیچ عنوان وارد خطوط ویژه نشوند زیرا این خطوط ویژه تردد اتوبوس‌ها طراحی شده است و به خانواده‌ها مجدد تاکید کرد که با اصرار نوجوانان خود تا رسیدن به سن قانونی جهت اخذ گواهینامه مجاز و تا احراز توانمندی و مهارت لازم از قرار دادن وسیله نقلیه و مخصوصاً موتورسیکلت به آنها جدا خودداری کنند.

کد خبر 5825309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha