۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰

همزمان با ایام عید غدیر؛

ویژه برنامه «مهمانی سادات» در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود

ویژه برنامه «مهمانی سادات» در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود

ویژه برنامه «مهمانی سادات» با هدف آشنایی با واقعه مهم و عظیم غدیر و تجلیل از دختران سادات توسط فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه مهمانی سادات در دو بخش برپایی همزمان جشن و موکب در نظر گرفته شده که همزمان با ولادت امام هادی (ع) توسط فرهنگسرای امید در بوستان خیام برگزار می‌شود.

در بخش جشن مهمانی سادات، سوگند خاکزاد مجری گری برنامه را برعهده خواهد داشت و گروه سرود بین المللی اسرا به هنرنمایی خواهند پرداخت.

برنامه‌های تدارک دیده شده برای این جشن متنوع است که شامل سخنرانی زهره سادات بهشتی، اجرای تواشیح، مسابقه، پیانو زنی دختر موفق منطقه در رشته موسیقی، اهدای جوایز، پذیرایی و همچنین تجلیل از دختران سادات منطقه می‌شود.

پروانه دوستی رئیس فرهنگسرای امید گسترش فرهنگ ولایت و ایجاد پیوند عمیق بین مردم به ویژه نسل جوان با ولایت ائمه اطهار (ع) را از جمله اهداف برپایی برنامه‌های گرامیداشت واقعه غدیر برشمرد و با اشاره به برگزاری این جشن گفت: واقعه غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت، دارای اهمیت خاصی است. این واقعه، نماد یک فرهنگ است که پیامبر اسلام (ص) برای آینده امت اسلام، امامت و ولایت را مشخص کردند. ماجرای غدیر فقط نصب یک جانشین برای پیغمبر نبود بلکه توجه به مسئله امامت بعد اساسی‌تری بود که ثمره آن عهد و بیعت با امامان بعدی است.

وی افزود:‌ غدیر آغازگر استمرار نبوت و فتح الباب ولایت است، در دوران حاضر که انقلاب اسلامی با رهبری الهی امام خمینی (ره) و سپس هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت به پیش می‌رود از برکت غدیرخم است و باید تلاش کنیم تا پرچم ولایت و امامت، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان همچنان به اهتزاز درآید.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشن می‌توانند روز سه‌شنبه سیزدهم تیر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به بوستان خیام واقع در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی مراجعه کنند.

کد خبر 5825509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha