۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

عضو شورای اسلامی شهر کاشان:

احداث نمازخانه در بوستان‌ها و پارک‌های کاشان ضروری است

احداث نمازخانه در بوستان‌ها و پارک‌های کاشان ضروری است

کاشان - عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: احداث نمازخانه در بوستان‌ها و پارک‌های کاشان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی نادعلی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان با اشاره به لزوم توسعه اماکن فرهنگی مذهبی در سطح شهر اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر و مطالبات مردمی به شورای اسلامی شهر، احداث نمازخانه در بوستان‌ها و پارک‌ها سبب می‌شود شهروندان و حتی گردشگران بعد از تفریح و استراحت کردن در بوستان‌ها برای اقامه نماز رجوع کنند.

وی، با اشاره به اینکه حتی یک نمازخانه کوچک با معماری اصولی یادآور مسجد است، ابراز داشت: با برقراری و مستحکم کردن این پیوند اجتماعی می‌توان به دستاوردهای مطلوبی در افزایش نشاط، شادابی دینی و سلامت اخلاق معنوی مردم دست یافت.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر حضور پرشور مسافران و میهمانان در فصل گردشگری به تفرجگاه‌های سطح شهر افزود: شهرداری کاشان بایستی بر احداث نمازخانه جدید در پارک‌ها و تفرجگاه‌های مشرف به ورودی‌های شهر و نیز رسیدگی بیشتر به نمازخانه پارک‌هایی که محل اقامت مسافران است اقدام کند.

وی افزود: در برخی مسیرهای شهر به علت تردد مسافران نیاز به احداث، تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی جدید است که اقدام به موقع در این زمینه را خواستاریم.

نادعلی با تاکید بر نصب قبله‌نما و جانمایی مطلوب و صحیح احداث نمازخانه در بوستان‌ها و پارک‌ها خاطرنشان کرد: از تلاش‌های شبانه روزی شهرداری کاشان برای برپایی نماز جماعت در ایام نوروز و فصل گل و گلاب در پارک‌های سطح شهر و بهسازی وضعیت وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمت رسانی به گردشگران تشکر می‌شود.

کد خبر 5826330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha