۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری جشن‌های دهه ولایت در ۳۰ امامزاده و بقعه کرمانشاه

برگزاری جشن‌های دهه ولایت در ۳۰ امامزاده و بقعه کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری جشن‌های دهه ولایت در ۳۰ امامزاده و بقعه کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این جشن در ۳۰ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه در روز عید غدیر ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی به آغاز برنامه‌های دهه ولایت از هفت تا ۱۵ تیرماه تاکید کرد و افزود: برنامه‌ها و جشن‌های عید غدیر در بقاع متبرکه شامل امامزاده احمد (ع) سنقر، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده مهدی (ع) هرسین، امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان، امامزاده باقر (ع) بیستون، بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج) و امامزاده حسن (ع) اسلام آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: فضاسازی و اطلاع رسانی، برگزاری جشن‌های شاد آسمانی با اجرای برنامه‌های متنوع سخنرانی، گروه‌های سرود، مسابقه، مراسم جشن امام هادی (ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره و ترویج زیارت غدیریه امام هادی (ع) و برگزاری کاروان شادی نسیم ولایت از جمله برنامه‌های دهه ولایت است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: همایش بانوان ولایی نیز عصر روز جمعه شانزدهم تیرماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان، طرح ضیافت غدیر با اطعام به زائرین، برپایی محافل انس با قرآن کریم و طرح حافظان غدیر با موضوع مسابقه حفظ خطبه غدیر و مسابقه حفظ موضوعی آیات مرتبط با ولایت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) نیز از دیگر برنامه‌های در ایام دههٔ ولایت است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره غدیر در استان کرمانشاه، گفت: این جشنواره با هدف معرفت افزایی نسبت به این ایام به همراه برنامه‌های مسابقه کتابخوانی، مدیحه‌سرایی، حفظ چهل حدیث و … برگزار می‌شود.

کد خبر 5826692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha