۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر:

مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی استان بوشهر در حال تسویه است

مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی استان بوشهر در حال تسویه است

بوشهر- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: مطالبات تمامی بدهکاران این اداره کل یکی پس از دیگری در حال تسویه شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم از بدو شروع کار تاکنون تسویه مطالبات عقب افتاده گذشته به پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از آغاز به کار دولت سیزدهم با بدهی زیادی مربوط به سنوات گذشته مواجه بوده که با درایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا کنون ۷۰ درصد از بدهی‌های رسوب شده از سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ را با پیگیری‌های مکرر از منابع استانی و ملی تسویه کرده است و مابقی مطالبات در دست پرداخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر اضافه کرد: یکی از پیمانکاران این اداره کل که مطالبه‌ای مربوط به سال‌های گذشته داشته است و می‌بایست در همان دوران پرداخت می‌شد، با مراجعه به مرجع قضائی اقدام به شکایت و اخذ رأی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: روند پیش بینی اعتبار و پرداخت بدهی ایشان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و واریز بدهی در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت که این موارد به اطلاع طلبکار رسانده می‌شود ولی ایشان در یوم جاری به اداره کل مراجعه می‌کند و خواهان دریافت آنی طلب پنج میلیارد تومانی خود می‌شود که طی مذاکرات صورت گرفته با ایشان مقرر شد طی روزهای آینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطالبات وی را تسویه کند.

سجادی‌منش تاکید کرد: علیرغم اظهارات ناصحیح یکی از سایت‌ها، هیچ‌گونه تجهیزاتی از اداره کل خارج نشده و فعالیت‌های جاری و خدمت رسانی به اربابان رجوع به بهترین شکل در حال انجام است.

وی افزود: علیرغم اینکه مطالبات تمامی بدهکاران این اداره کل یکی پس از دیگری در حال تسویه شدن است، هیچ مشکلی در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در دست اجرا وجود ندارد.

کد خبر 5826891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha