۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

۴۳ مصوبه برای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در گلستان

۴۳ مصوبه برای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در گلستان

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طی ۳ ماهه نخست امسال، ۴۳ دستور کار برای ارتقای اقتصادی و افزایش اشتغال در استان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ملک گفت: جلسات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان گلستان در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ برگزار شد که طرح‌های مختلف احداث و توسعه واحدهای گلخانه‌ای، دامداری، باغبانی و توسعه فعالیت‌های گردشگری و صنعت و معدن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تصویب این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر از مردم استان ایجاد می‌شود، گفت: میزان سرمایه گذاری در طرح‌های بررسی شده در این کارگروه بیش از ۵۸۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

ملک ادامه داد: طرح‌های مذکور پیش از مطرح شدن در کارگروه امور زیربنایی استان، در کمیته‌های تخصصی کارگروه که متشکل از دستگاه‌های عضو است، در اداره کل راه و شهرسازی بررسی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان افزود: چنانچه طرحی در کمیته تخصصی کارگروه با مخالفت روبرو شد، در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان مطرح و نظرات کارشناسی برای تأیید یا رد آن توسط اعضای کارگروه اتخاذ می‌شود.

وی با تاکید بر رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر بررسی طرح‌های ارسالی در کمترین زمان، گفت: با تصویب این طرح‌ها بسترهای لازم برای تحقق شعار سال ایجاد شده، و با مهار تورم و رشد تولید زمینه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان برای هم استانی‌های گرامی فراهم می‌شود.

کد خبر 5827549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha