۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰

معاون شهرستان‌های تهران:

آغاز به کار اولین مرکز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار

آغاز به کار اولین مرکز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار

ورامین- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اولین مرکز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنائی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک‌فر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی اظهار داشت: از میان حدود ۴ هزار و ۷۰۰ داوطلب معرفی شده از سمت سازمان سنجش طبق سهمیه استان، ۳ هزار و ۱۸۱ نفر در فرایند ارزیابی تکمیلی جذب خواهند شد که امروز اولین مرکز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در ورامین آغاز به کار کرد و از فردا چهار قطب دیگر شهریار، چهاردانگه، رودهن و شهرری نیز شروع به فعالیت می‌کنند.

نیک‌فر ادامه داد: در این پنج قطب ۱۱ مرکز (مدرسه) فعال هستند که ممکن است هر مرکز چند کانون با توجه به تعداد و ظرفیت کلاس‌های موجود داشته باشد و در مجموع ۳۱ کانون در سطح استان فرایند ارزیابی را انجام خواهند داد.

وی در خصوص زمان مصاحبه نیز گفت: پس از تشکیل پرونده در دبیرستان ماندگار مدرس شهرری و معاینات پزشکی در درمانگاه شهید ابوذری، زمان و مکان مصاحبه به داوطلبان اعلام می‌شود.

کد خبر 5827678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha