۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۹

فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد؛

برخورد قاطعانه درانتظار قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر کرمانشاه

برخورد قاطعانه درانتظار قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به آغاز برخوردهای قاطعانه پلیس با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مکان های توزیع و مصرف مواد مخدر تخریب می شود.

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پلیس در استان کرمانشاه برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را آغاز کرده و با جدید آن را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به مکان‌هایی که به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده است، افزود: منازل اسماً مسکونی توزیع و مصرف مواد مخدر در محله‌های آلوده با هماهنگی دستگاه قضائی به صورت کامل تخریب خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی بیش از ۳ هزار معتاد متجاهر در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: تا به این لحظه بیش از هزار و ۱۰۰ معتاد متجاهر در کرمانشاه جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دستگاه‌های متولی زیرساخت مناسب را فراهم کنند پلیس آمادگی این را دارد ظرف ۴۸ ساعت همه معتادان متجاهر را جمع آوری و تحویل کمپ‌ها نمائید.

سردار حاجیان ادامه داد: پلیس به عنوان ضابط اجرایی قانون، وظایف دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را پیگیری و در صورت کوتاهی آنها حتماً مراتب را به مبادی ذی ربط گزارش خواهد کرد.‌

کد خبر 5827799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha