۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بسیج درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب وجهاد تبیین شتابنده حرکت می‌کند

بسیج درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب وجهاد تبیین شتابنده حرکت می‌کند

اراک-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین شتابنده حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: ایجاد انسجام و همدلی در کشور یکی از مهمترین دستاوردهای اقدامات بسیج است و به طور مثال در نهضت کمک مومنانه بسیج با ایجاد هم افزایی و یک شکوه و عظمت مثال زدنی منشأ خیرات و برکات فراوان شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز بسیج با روحیه جوانی، خلاقیت، توانمندی و تکیه به بیانات مقام معظم رهبری نشان داده کارآمد است و بسیج بارقه‌های امید و پیروزی را در بخش‌های مختلف کشور توسعه و تقویت کرده است.

وی تأکید کرد: تعامل، هم افزایی و همدلی مهمترین نیاز کشور است و به عنوان رکن مهم پیشرفت کشور می‌تواند اثرگذار باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بسیج پیشگام و پیشتاز تعامل در کشور است و همچون الگویی در این راستا نقش آفرینی می‌کند و بسیج با تعامل توانسته مسیر خدمت به مردم را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه مسیر دانش بنیانی باید در بسیج تقویت و توسعه پیدا کند، گفت: مایه دلگرمی و خرسندی است که بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین شتابنده حرکت می‌کند.

آیت الله دری نجف آبادی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در طی سال‌های اخیر به برکت هدایت‌های فرمانده انقلابی، جهادی و میدانی سپاه روح الله استان مرکزی شاهد اقدامات بسیار اثربخش در حوزه‌های مختلف هستیم و اقدامات ایشان منشأ تحول و پیشرفت استان است که جای تقدیر دارد.

بسیج درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب وجهاد تبیین شتابنده حرکت می‌کند

در پایان این برنامه سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اهدای لوحی از اقدامات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از بسیج قدردانی و تجلیل نمود.

کد خبر 5828779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha