۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

کاروان خیابانی جشن غدیر در نهاوند برپا می‌شود

کاروان خیابانی جشن غدیر در نهاوند برپا می‌شود

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: کاروان خیابانی جشن غدیر در نهاوند برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین، اکبر یوسفی صبح امروز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های عید غدیر اظهار کرد: محورهای جشن عید غدیر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برپایی موکب، ماشین نویسی، مولودی خوانی و محکوم کردن اهانت به قرآن از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های روز عید غدیر جشن خیابانی است این برنامه سال گذشته برای اولین بار در تهران برگزار شد، و امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان نهاوند نیز به محوریت سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه جشن خیابانی عید الله اکبر از میدان شریعتی تا ابوذر برگزار می‌شود، گفت: جشن خیابانی عید الله اکبر از میدان شریعتی تا ابوذر برگزار خواهد شد، و از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا اذان مغرب در خدمت همشهریان نهاوندی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: بخش‌های خدمات‌رسانی این جشن بزرگ به عهده شهرداری نهاوند بوده که انشاالله همچون گذشته پای کار باشند.

وی عنوان کرد: انشاالله دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای اداره برق، بخش آتش نشانی، اصناف، بازاریان، اورژانس شهرستان و عوامل انتظامی پای کار باشند و فضاسازی سطح شهر با نصب پرچم و نور افشانی انجام شود.

کد خبر 5828850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha