۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد؛

ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در اصفهان

ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در اصفهان

اصفهان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ساخت بیمارستان ۸۰۰ و ۱۰۰۰ تخت خوابی در اصفهان جایگزین بیمارستان‌های فرسوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین شیرانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های بهداشتی در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر طرح توسعه بیمارستان فارابی به تصویب. مجلس رسیده و بودجه آن آماده شده است.

وی از افتتاح چند طرح در بیمارستان فارابی اصفهان گفت: مرکز سنجش سلامت کارکنان یکی از طرح‌های بزرگ است که در این. مرکز سلامت تن و روان کارمند از لحظه ورود به سیستم تا زمانی که بازنشسته می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد و با سلامتی کامل بهتر می‌تواند به مردم خدمت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کارکنان پس از دریافت معاینات بدو ورود، معاینات دوره‌ای می‌شوند و اگر موردی باشد اقدامات پیشگیری و درمانی مناسب به آنها ارائه می‌شود و با کارکنان سالم درنتیجه به مردم خدمت بهتری می‌توان ارائه داد و این کار در استان سابقه نداشته است.

وی از بهره برداری دستگاه پت اسکن برای بیماران سرطانی و تشخیص بهتر خبر داد و افزود: بالغ بر ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار هزینه خرید و تأمین ساختمان آن شده است و از پزشکان متخصص بهره گرفته شده است و کارکنان دوره‌های لازمه را آموزش دیدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: دستگاه پت اسکن برای تعیین گرید سرطان‌ها و تشخیص متاستاز با دقت بالا انجام می‌گیرد.

کد خبر 5829179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha