۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱

استاندار لرستان مطرح کرد؛

رشد ۴۳ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

رشد ۴۳ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

خرم‌آباد - استاندار لرستان از رشد ۴۳ درصدی اعتبارات عمرانی این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با اشاره به رشد ۴۳ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: رتبه استان در توزیع اعتبارات عمرانی در کشور ۱۲ است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با رایزنی و ارتباط‌های مختلف با وزارتخانه‌های مرتبط برای افزایش اعتبارات اقدام کنند، عنوان کرد: در حال حاضر اعتبارات تخصیص‌یافته بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

استاندار لرستان مشارکت و استفاده از ظرفیت نمایندگان را در افزایش بودجه برای استان مؤثر دانست و افزود: بودجه امسال استان سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان است.

زیویار با اشاره به جلسه دهم تیرماه مجمع استانداران با دولت و تأکید رئیس‌جمهور به وزیر دفاع درباره رفع موانع اراضی نیروهای مسلح گفت: دررابطه‌با اراضی نیروهای مسلح که در استان وجود دارد می‌توان توافقات لازم صورت بگیرد.

وی بیان کرد: توافق لازم با وزارت دفاع در لرستان به‌عمل‌آمده هرچند که موضوع مورد اختلاف بین نیروهای مسلح در خصوص واگذاری زمین پادگان ۰۷ خرم‌آباد وجود نداشت.

استاندار لرستان با اشاره به تخصیص اراضی مربوط به نیروهای مسلح در لرستان، افزود: تیمی متشکل از نیروی زمینی در لرستان حضور پیدا کرد و موارد موردنظر بررسی شد و شهرداری پیشنهاد داد تا به‌جای ساختمان‌سازی تغییر کاربری ایجاد شود.

بنابراین گزارش، تصویب تغییر کاربری و طرح هادی روستاهای «ونایی» بروجرد، «تیکتیان» الیگودرز و «باغ نور» خرم‌آباد و «سوری» رومشکان و تهیه طرح‌های پژوهشی شهر هوشمند، آب و راه از دیگر دستورهای جلسه بود که کلیات آنها تصویب شد.

کد خبر 5829355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha