۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

حمایت‌ها فقط بر اساس عملکردها است

حمایت‌ها فقط بر اساس عملکردها است

زنجان-دبیرکل جبهه پایداری اظهار کرد: اگر این جبهه حمایتی از دولت و یا شخص می‌کند، این حمایت‌ها فقط بر اساس عملکرد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق محصولی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است، گفت: از نظر جبهه پایداری، پیروزی واقعی و ارزشمند در انتخابات، مشارکت بالا است و این مشارکت بالا می‌تواند یکی از فاکتورهای اصلی برای تثبیت و مشروعیت نظام اسلامی باشد.

وی رسالت اصلی جبهه پایداری اسلامی را گفتمان انقلاب عنوان و با تاکید بر اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید در کشور حاکم شود، اظهار کرد: جبهه پایداری برای خود اصولی تبیین کرده که یکی از مهم‌ترین اصول آن این است که نیروهای انقلابی به هیچ وجه نسبت به هم موضع تخریب‌گرانه نداشته باشند و این موضوع باید با توجیه این نیروها محقق شود.

این مسئول از ارائه لیست مشترک به عنوان یکی دیگر از اصول جبهه پایداری یاد کرد و افزود: با این وجود معتقدیم اولویت در موضوع انتخابات، بحث مشارکت حداکثری است و یکی از راه‌های رسیدن به این مشارکت حداکثری این است که نیروهای انقلابی تعامل ارزشمند و ارزنده‌ای با یکدیگر داشته باشند.

محصولی با تاکید بر اینکه تثبت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل مهم در بحث انتخابات بوده و این اصل مهم با مشارکت حداکثری آحاد مردم در این عرصه سیاسی محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اصول چهارگانه جبهه پایداری در عرصه انتخابات، به حداکثر رساندن اشتراکات با نیروهای اصول‌گرا است و در این مسیر تلاش می‌شود شاخص‌های تعریف شده، وزن‌دهی شود.

دبیرکل جبهه پایداری از آغاز برنامه‌های انتخاباتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خبر داد و تاکید کرد: یکی از اولویت‌های جبهه پایداری در موضوع انتخابات این است که اهداف خود را در برنامه انتخاباتی تبیین کنیم که یکی از این اهداف بحث انتخاب اصلح و یا بهتر بگوییم منتخبان انقلابی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌ها و اهداف جبهه پایداری، کمک به بهبود شرایط کشور است، تصریح کرد: اگر قرار باشد حمایتی از دولت یا شخصی به عمل آوریم، این حمایت فقط بر اساس نوع عملکرد آن‌ها خواهد بود، به همین خاطر جبهه پایداری هیچ‌گاه حمایت صد درصدی از دولت یا شخصی نمی‌کند.

محصولی با یادآوری اینکه رئیس‌جمهور دولت سیزدهم با وجود اینکه جزو لیست جبهه پایداری نبود اما مورد حمایت قرار گرفت، ابراز کرد: امروز عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول بوده اما نقدهایی نیز به این عملکرد وارد است اما معتقدیم نگاه جدی دولت سیزدهم به ظرفیت‌های داخل کشور، یک نگاه ارزشمند بوده است. این موضوع در مورد عملکرد مجلس نیز صادق است.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با توجه به بدهی‌هایی دولت قبلی ایجاد کرده بود، کار بسیار سختی دارد، اضافه کرد: پرداخت بدهی دولت قبلی توسط دولت سیزدهم، آن هم در شرایط تحریمی باعث شده است که شاهد بروز مشکلاتی در مباحث اجرایی نیز باشیم، این در حالی است که فتنه سال گذشته را نیز باید به این مشکلات اضافه کرد.

محصولی با بیان اینکه عملکرد دولت با لحاظ قرار دادن همه مشکلات قابل قبول اما کافی نبوده و معتقدیم مردم در حال حاضر به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند و شرایط باید بهبود یابد، گفت: یکی از اقدامات برای بهبود روند عملکرد دولت سیزدهم، نگرش و تأمل جدی در عملکرد مدیران کلان و مدیران استانی است؛ چرا که معتقدیم با انجام برخی از جابه‌جایی‌ها در بدنه مدیران می‌توان برخی از مشکلات را مرتفع کرد.

وی با تاکید بر اینکه پذیرش مسئولیت از سوی مسئولان بدون داشتن روحیه و انگیزه جهادی و انقلابی میسر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در بحث روابط بین‌الملل توانست با گره نزدن عملکرد به برجام و انجام مذاکرات منطقه‌ای به مسیری که برای ملت ایران ایده‌آل است، ادامه دهد.

کد خبر 5829526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha